Cardcaptor Sakura (eng.) -...
Manga "Cardcaptor Sakura" tom 1 w angielskiej wersji językowej
Autor: Jun Mochizuki
Subkategorie
Manga "Cardcaptor Sakura" tom 1 w angielskiej wersji językowej
Autor: Jun Mochizuki
Card Captor Sakura - dwunasty tom.
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Card Captor Sakura - dziesiąty tom.
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Card Captor Sakura - dziesiąty tom.
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Card Captor Sakura - ósmy tom.
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Card Captor Sakura - siódmy tom.
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP
Sakura Kinomoto nieświadoma ryzyka uwalnia przeklęte karty z księgi Kerberosa i teraz tylko ona może je ujarzmić. Każda kolejna karta przybliża ją do celu... i wzmacnia jej specjalne umiejętności.
Gatunek: akcja, przygoda, fantasy
Scenariusz i rysunki: CLAMP